6.9.2010

No miten ois enkutunti

Hhheey!
Tää on pakko kertoo, nauroin tälle iha himona jälkeenpäi.

Enkun tunti

Erika: MÄ HALUUN LIHAPULLAA! Jassu tuu mun kans äkkii vaa käymää ruokalas hakee lihapullaa.
Jassu: En varman.
Erika: Joojoo, ku sua se ei epäile.
Jassu: No en tuu.
Erika: Miljaaa, tuu mun kans hakee lihapullaa.
Milja: No en.
Erika: Hmph..

Vähä aja pääst.

Erika: No meet hakeen mulle kolme lihapullaa ja käärit ne servettii ja tuot mulle!
Jassu: No haha en.
Erika: No mikset tuo ny!
Jassu: No en.

Maikka lähtee käymää jossai

Jassu: NONI, siin ois sul ovi iha auki! Mee hakee!

Loppu tunnist.

Erika: MUN ON NÄLKÄ!
Ope: No mee hakee köksäluokast jotai.
Erika: Oikeesti?
Ope: No joo.

Erika lähtee köksä luokkaa. Ja si se köksä ope tulee meiä luokkaa :D

Köksä ope: Ei mul oo antaa mitää, ehkä yhen leivän ku....
Jassu: Erika esitä ny!

Erika pitelee mahaa ja päätää XD

Ope: No mee ny sit kattoo onks siel ruokalas viel jotai.

Erika lähtee ruokalaa..

Erika: SÖIN VIIS LIHAPULLAA!
Jassu: JJEAA!

+ Juuso ei lainannu mulle rahaa, jonka oisin lainannu Erikalle. :(
++ Erika ei päässy mäkkii.
+++ BIG SÄÄDFEIS! :(

HAHAHAHA en pysty oleen nauramatta tällee :D Ja hiusjuttuu en viitti mainita siin vast repeemise aihetta oiski :D!

Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)