21.11.2010

We can make it to the top, Only if we try

Moiksuu !

Tää viikonloppu on ollu aika paljo korikse ympärill, mut tänään on ollu aika tylsä päivä, sellanen just "deeemn huame kouluu...", perussunnuntai.
Mutta tosiaan eile oli pari pelii Tesomal ja kustiin molemmat, jäi muutenki sellane paska olo niist. Se on vaan sillee, et jos aamul tapahtuu jotai tai joku menee vääri, ni se näkyy kyl pelaamises. Esimerkiks ku heräsin iha normaalisti ja kaikki oli viä hyvin, mut sit menin dösäpysäkil ja sit se bussi oli 30 min myöhäs, ni mulla tuli niiiiiiin iso ärsytys. Ja sitte ku menin kentäl, ni BUUM heti 3 virhet, mut ne oli oikeesti vahinkoja, mut oli nii tarkka tuomari että huhhu... :D Jote siin sitte meni se päivä... Sit ihmettelin, ku sen toise pelin lopus mulla alko silmät sumenee, ja sit viide minsa pääst ne taas kirkastu, mut tuli ihan hirvee päänsärky. Ja sit ku olin viel bussilla, ni olin vaa siel ihan kuolleena. Sit himas nukuin sen pois huhhu, en haluu ikinä enää kokee tollast tuskaa. Niin siis se oli varmaa migreeni, mut muistan sen tuskasen bussimatkan varmaa koko loppuelämä aja... Se oli iha painajaismaista. Hyi kamala.



 Free Throws





Defense, defense !!

"I could kill somebody now..."


huBBa buBBa-keharit<3

Kuvat varmaan kertoo aika paljon mun lauantaista. Joten ei eilisest sen enempää.
Paljo on kokeita tulos ja kiireitä.

: Jjassu !

2 kommenttia:

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)