11.3.2011

HIMOS !

Okay, nyt oon nii väsyny, etten jaksa kirjottaa kaikkee kuivaa läppää ja kaatumisia Himokselt, mut kuvia on PALJON.

Kuvat kertoo:


Siis tänhän mää heti ekaks menin laskeen ! ;D

Petra & Hely !





Vuokrasukset... :D

 Hely: "Hahha me kaaduttii tuol ankkurihissis siin jyrkäs kohdas, ku Petra kaatu, ni si määki kaaduin ja hahahaahah!"

Petra: "Hahahah me kaaduttii tuol hissis, ku hely kaatu eka ja si se kaato mut hahaha!"
Hely: "Eihä, ku sää kaadoit mut ja sit mä kaaduin ja sit nii."
Petra: "No eihä, ku sää kaaduit ja sit kaadoit mut mukana"
Hely: "No eihä !"
Petra: "-.- ..."
Jjööö kumpikoha kaato ja kene vika se oli? :D

Mmm... Ruokaa <3

Petra


Hehehe, oon toi sini-takkine :D

 Style




 
 Ekaks tulee Hely ihan ilosena alas, ja sitten tulee Petra... Ilosena sekin, mut vähä keräili matkal :D
  
 Kyl se lopulta onnistu.

 
Mutta sitten tulin minä... Ehehehe, oon taas toi sini-takkine :D

Sit lähettii palauttaan vuokrakamoi ja sit rinnekahvilan kautta dösään. Sit ajettiin Tampereelle joku 1,5 h.

Mmm... 7up <3

"Ja sit ku sä teet kahel sormel sillai WUSHUUM, ni sit ne menee sillee TSHIUTSHIUTSHASAAM ! Ja sit WUSHUMTSUHUUM. Fruit Ninja !"

  
OvenBreak

 Ja sit ku hävisin Fruit Ninjas, ni Hely heti ottamas mun iPodii ! :(

 Mutta ei tässä muuta, kiva reissu oli <3
Thx girls ;)
Hely & Petra !
:Jjassu !

4 kommenttia:

  1. viimeses kuvas mun peukun kynnet :D armottomat! viilailenki ne sit tänää.... joo ja se kaatumine meni näi:
    mä meinasin kaatua ja kun korjasin itteeni horjautin petraa joka kaatu joka lopulta kaato mutkin ;)
    JA nyt kun pilkkua tässä muutenkin nussin nin korjaampa vielä tonkin että mä sanoin sulle et koita sillee et otat monella sormella, eli periaattees mä keksin sen ;)
    anteeks. nussitutti taas nii paljo :D

    VastaaPoista
  2. Noni kaikki voi lukee korjauksen tosta ;D;DD ^^

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)