22.11.2011

Anonymous

Anonyymit, voitteko jättää noi asiattomat kommenttinne pois. Mua ei kiinnosta kuulla mun ulkonäöstä tai mun hiuksista tai mistään muustakaan. Mitä te ette ymmärrä tässä lauseessa:
"Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)"
Tosi kypsää laittaa vihakommentteja ym. turhia huomautteluja. Oon maininnu täst aikasemminki, jos et keksi muuta ku huonoo sanottavaa, etkä osaa kertoo sitä asiallisesti, ni jätä kommentti laittamatta. Jassu kiittää ja kuittaa ! :)

Anonymous', could you leave those unproper comments out. I'm not interested to hear about my looks or my hair or anything else. What don't you understand in this sentence:  
"Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)"
Really adult to put hatecomments or something unnecessary notifications. I've mentioned about this earlier, if you don't have anything but bad things to say and you can't say it properly, leave it out. Jassu thanks ! :)

8 kommenttia:

  1. miks si kirjotat jotai blogii jos et kestä ano kommiii ja miks poistat ne ekkä vastaa niihi ? kyl kaikil bloggaajil tulee anokommiii ja niil on sentää rohkeutta vastata niihi eikä tehä tällästä lapsellista ¨hhhehehhehe nauran teille jeeje....¨

    VastaaPoista
  2. Miks julkasisin turhia kommentteja? Ja mun mielestä tää on ihan asiallisesti ilmotettu. Niin eikä myöskään kaikki bloggaajat julkase kaikkia kommentteja. Mä en käytä aikaa tollasiin ihmisiin, jotka ei osaa edes esittää asiaansa asiallisesti. :) Toi sunkin kommenttis oli tosi tärkee. :)

    VastaaPoista
  3. Miks haukkuu toisten ulkonäköö tms, varsinki jos ei tunne toista! Ja se että tullaan anonyymina haukkumaan on vaan säälittävää! Jos on jotain haukuttavaa nii menkää päin naamaa sanoon, älkää toisten blogeissa tulko vinkumaan, varsinkaan jos haukutte bloggaajaa, älkää lukeko jos ei kiinnosta! :)

    VastaaPoista
  4. Amanda: Aivan! Ei kukaan oo pakottanu lukee mun blogia. :) Jos kerra ärsyttää nii paljo, ni ei tarvii lukee.

    VastaaPoista
  5. kyllä mun mielestä pitäs negatiivisetki kommentit osata ottaa vastaa , nehän on vaa rakentavia . mut siinä kyllä samaa mieltä et asiansa voi ilmottaa silti ihan asiallisesti (:

    VastaaPoista
  6. No kyllä mää ne asialliset julkasenki ja otan rakentavana mut esim yks kommentti joka tuli "Oikeesti oot nii kauhee. tee jotai noille su kulmilles!!11", ni on mun mielest asiaton ja semmosia en julkase. (:

    VastaaPoista
  7. Se vasta onkin lapsellista, että haukutaan anonyymina, ja mun mielestä se, että jos joku haukkuu rumaksi, _ei oo rakentavaa kommanttia! Eikä ihmiset blogeja varmasti sen takia kirjota jotta saisivat kuulla solvauksia itsestään :) itse olisin tehnyt aivan samoin=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä, välillä tuntuu, että täällä liikkuu tosi lapsellisia ihmisiä. :D

      Poista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)