26.2.2012

The Oscars are here!

Oon hyvin ajan tasalla, muistin vasta nyt, että Oscarit tulee tänään! Onneks on huomen lomapäivä, mut en kyl ihan tonne seittemään ajatellu kattella. :D Muttamutta, Oscar-gaala on aina must see! Ja tässä just selailenkin näitä ehdokkuuksia.

I'm very on point, I remembered just now that Oscars come today! I'm glad that I don't have school tomorrow, but I wasn't planning to watch Oscars to 7am. :D Butbut, The Oscars are always a must-see! And I'm looking up the nominees right now.

 Sam Adams: Big Lights

Tässä mun suosikit (My favourites):
Paras miespääosa (Actor in a leading role): Brad Pitt
Paras naispääosa (Actress in a leading role): Meryl Streep tai Glenn Close
Paras miessivuosa (Actor in a supporting role): -
Paras naissivuosa (Actress in a supporting role): Octavia Spencer

Ja noista lopuista en osaakaan sitte sanoo, koska suurin osa noista leffoista ei oo ees tullu vielä Suomeen. Mutta toi The Help, Hugo tai The Tree Of Life kuulostaa hyviltä, mut en tosiaa osaa yhtää sanoo noista.

And I can't say anything about the rest, 'cause most of those movies haven't even came to Finland. But that The Help, Hugo or The Tree Of Life sound good, but really I can't say anything.

:Jjassu!

2 kommenttia:

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)