1.3.2012

I'm singin' in the rain, How glorious feeling, I'm happy again.

Heippatirallaa!
Oon ihan kuitti, oon tehny tota ennakkotehtävää koko päivän... Paitsi pari tuntii sitten keskeytin, koska aivot ei toiminu enää. Ja vaihdoin ylläripylläri Glee 2. tuottarii! Mun yöt on kyl menny pääosin sitä kattellessa, se on mulle tavallaa pyhä asia. Ootan vaan sitä, ku se 3.kausi tulee Suomeen, halleluja!
Olin eile (keskiviikkona siis, kun tässä vaihtuu jo päiväki :D) Chillhouses. Oli ehkä vähän pettymys. Tai no olihan se tapahtumana kehittyny huimasti, mutta toi ikähaarukka. Se ei vaan jotenki... Puhuttii Petran kans just tästä, että ei lapsia ja teinejä voi laittaa samaan. :D Mut jos olisin nuorempi, nii oisin iha täpinöissä tosta! Haluaisin kuitenki huomenna viä mennä illaks, ku siel on kuitenki iha jees esiintyjätki! Katotaa, mite toi porukka ny jaksaa lähtee himasta... :D

I'm so tired because I've been doing that pre-assignment all day long... Except couple of hours ago I stopped 'cause my brains don't work anymore. And I switched surprise surprise to Glee's 2.season! I've spent my nights just watching Glee, it's kind of a sacred thing to me. I'm just waiting for that 3.season to come to Finland, halleluja1
I was yesterday (I mean on wednesday, 'cause the day's switching already :D) in Chillhouse. It was a bit a disappointment. But yeah it had grown a lot as an event, but the age. It was kinda... We talked about this with Petra, kids and teenagers can't be put in a same event. :D But if I was younger, I'd be so into this! I'd still like to go tomorrow in the evening because there is pretty good artists! Let's see if my friends want to go... :D

Glee: Singing In The Rain Umbrella (mash-up)

 KYLLÄ! Aurinko teki comebackin <3 Rullasin aamulla verhot auki ja meinasin tuolilta tipahtaa, ku huomasin, että meiän kuusi sulaa! Kirjaimellisesti siitä tippu vettä ja en voi ees kuvailla mun tunnetta. Oisin voinu huutaa vaikka koko maailmalle, että KEVÄT JEE!

YES! The sun has made a comeback <3 I rolled my curtains open in the morning and I almost fell off my chair when I saw, that our tree was melting! Literally the water was pouring out of it and I really can't subscribe my feeling at the time. I could've shout to the whole world, SPRING YEAH!

:Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)