7.8.2012

Probably the best day of my life is coming!

Aaah, oon jo niin fiiliksissä tosta Weekend Festivalista! Varsinki ku eksyin kuunteleen kaikkia biisejä, joita siellä luultavasti tullaan kuulee. Eniten odotan tietysti Sebastian Ingrossoo, David Guettaa ja Hurtsia. Tietysti Skrillex ja Donkeyboy kans on ehdottomasti suosikeissa! Oikeestaan kaikki noi ulkomaiset artistit on sellasia, joita oon odottanu iha sika kauan Suomeen! Paitsi toi OFWKGTA on ainoo, josta en ees oikeestaa tiiä mitää... :D En ees voi kuvailla tätä fiilistä just tällä hetkellä, voisin lähtee vaikka heti nyt sinne Espoosee! Onneks on jo kaikki hotellit varattu ja järjestelyt kunnossa, ni ei tarvii niitä miettii enää.
Eihä se tietenkää oo mikää Tomorrowland, mutta ehdottomasti Suomen versio Tomorrowlandista. Mistä tuliki mielee, että Tomorrowland on sitte vuorossa muutaman vuoden päästä tietysti! ;) Tähä loppuu parit biisit, joita tässä fiilistelen!

Aaah, I'm so feeling the Weekend Festival! Espesially 'cause I started to listen all the songs, which probably will be played there. I'm looking forward the most ofcourse Sebastian Ingrosso, David Guetta and Hurts. Ofcourse Skrillex and Donkeyboy are one of my favourites, too! Actually I've been waiting for all those foreign artists to come to Finland for a long long time! Except OFWKGTA is the only one I don't know... :D I just can't even put this feeling into words right now. I could go to Espoo just now! Luckily, we've booked the hotel and all the arrangements are looking good, so I don't have to think about them anymore.
Ofcourse it isn't Tomorrowland, but it's definently the finnish version of Tomorrowland. Which reminds me, that Tomorrowland is my next destination. After a few years ofcourse! ;) Here are some songs, which bring the feeling!


 Tomorrowland 2012: The Way We See The World

Sebastian Ingrosso ft. Alesso: Calling

Donkeyboy: Stereolife

Michael Gray ft. Marco Lys: Remember


17.-18.8. Here I come!!
http://wknd.fi/fi/

xoxo Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)