16.2.2013

And I can take it if it's what I want to do.

Two Door Cinema Club: What You Know


Heipsan!
Jotkut saattaakin jo tietää tästä mun superuutisesta, jonka sain eilen ollessani tarjoilemassa Wanhoissa illalla. Mun ensimmäinen juttu julkaistiin eilen Moron sivuilla! Oon aivan superhyperilonen, koska tähän mää on tähdännytkin. Kirjotin sitä juttua sillä meiningillä, että sen vois julkasta ja näin sitten kävikin. Jeee, tää oli kyllä iso itsetunnon kohotus! Jutun voi käydä lueskelemassa tästä.
Meillä oli myöskin kokeiden palautukset, jotka ei oo ikinä kauhee mieltä ylentäviä paitsi tällä kertaa. Kaikki mulle vaikeet aineet, joista luulin saavani tosi huonon, meni tosi hyvin! Nyt kahlaan tän jakson läpi kolmen kielen ja äikän kanssa... Onneks toi Helsingin reissu vähän katkasee ja hiihtoloma. Oh god, tarviin nääääääääääin paljon lomaa just nu!
Mun ystävänpäivä meni kyllä aivan penkin alle. Ystävänpäivä on ollu joskus mun lempipäivä, mutta tällä kertaa mun lähimmät ystävät oli Candyking ja telkku... :D
Voi, noi Wanhat oli aivan ihanat! Kaikki oli nii ihanan näkösiä ja ne mekot, aivan älyttömän hienoja. Ite olin tarjoilemassa ja siistimässä siellä, mutta jäätiin kyllä oikeestaa vaa kattelee niitä tansseja... Odotan vaan itekin sitä prinsessapäivää!


Jasmin

1 kommentti:

  1. Mulla ois haaste sulle mun blogissa :)
    http://chillinng.blogspot.com/2013/03/challenge.html

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)