3.10.2010

50 facts about me:)

001. Mun nimi on Jasmin.
002. Mä asun Tampereella.
003. Mun iskä on intialainen ja äiti suomalainen.
004. Oon syntyny Suomessa ja asunu myöskin täällä koko ajan.
005. Mulla on yks isoveli, Jesse, 26.
006. Mä asun mun äiten ja kissan kanssa.
007. Oon kasilla tällä hetkellä.
008. Mulla on paljon kavereita, mutta harva tuntee oikeesti.
009. Mä rakastan korista.
010. Oon pelannu nyt yli neljä vuotta.
011. Mun kasvattiseura on TaNMKY, mutta nykyisin pelaan RaPyssa.
012. Mulla on ollu paljon vaikeuksii elämän varrella.
013. Mutta ne on vaan auttanu mua eteenpäin, koventanu ja opettanu.
 014. Mä oon tosi positiivinen ja ilonen ihminen.
015. Murehdin khyll liikaa aina asioita, mutta sitten aina joku sanoo, että anna olla nyt vaan.
016. Äite on ollu tosi tärkee mulle.
017. Mää rakastan hotellielämää.
018. Sitten kun mulla on rahaa ja aikaa, niin lähen kiertelee maailmaa!<3
019. Mä rakastan kansainvälisyyttä ja haluun oppii tunteen kaikkia erilaisii kulttuureja.
020. JA HALUAN VAIHTO-OPPILAAKS ! Ausseihin tai Britanniaa :)


021. Rakastan musiikkii<3
022. Rakastan vaatteita.
023. Rakastan ihmismassaa.
024. Mut jokkut mummot on rasittavii, ku ne vaa tulee, eikä väistä.
025. Mua on aina harmittanu se, että en oo pitkävihanen. Mut äiti sano, että se on vaan hyvä.
026. Kuuntelen aika montaa musiikkityylii esim. Pop, Hip Hop, R&B.
027. Mut hevi tai mikää rock ei oo mun listal.
028. Tykkään myöski kuvata kaikkee, vaikken osaakaan kauheen hyvin.
029. Mä nauran usein ja oon koko ajan hymysuin.
030. Mutta sillon kun mua oikeesti väsyttää ja kaikki kusee, niin silloin oon hiljaa tai puhun tosi vähän.
031. Laulan aika paljo, taisiis en sillain tosissaan, jos oon tosi hyväl tuulel ni laulelen ja tanssin tuol vaan :D
032. Mä en kerro mun asioit ihan kelle vaan, koska oon tajunnu sen, että kaikkiin ei voi luottaa noin vaan.
033. Katon aina ekaks ihmisten kenkiä, sitten silmät ja lopuks kaiken muun.
034. Oon semmonen, että tiedän heti millanen joku ihminen on.
035. Ootteko kuullu siitä, että ihmisel pitää olla kuus hyvää ystävää, tavallaan niinkuin "arkunkantajat", mä oon miettiny, et onko mulla kuus arkunkantajaa. Ja tulin siihen tulokseen, että on.
036. En tuomitse ihmisiä heti ekan sanan perusteella.
037. Otan vastaan aina kritiikin, mutta en välttämättä aina kuuntele sitä :D
038. En pysty keskittyyn, jos oon päättäny niin. Mutta jos oon päättäny, et oikeesti nyt panostan tähän, ni sit keskityn.
039. Oon päättäväinen, ja mun päätä on vaikeeta kääntää, kun oon jotain päättäny.
040. Viimeisin leffa, jonka oon nähny on Inception ja se oli iha himo hyvä!


041. Musta ei tuu ammattibballerii. Mä haluaisin sellaseen kansainväliseen ammattiin.
042. Mun lemppariruoka on makaroonilaatikko ja kaikki muut pastaruoat.
043. Tykkään maidostaki, ja si Mountain Dewist.
044. Rakastan kaakaoo kylminä talvipäivinä<3
045. Mul on paljon tärkeit asioita mun elämässä, enkä aio luopuu niistä. En oo siis itsemurhakykyinen :D (en kans tiä mist toi tuli..XD)
046. En oo ilkee ihminen, tai no jos mulle ollaan ilkeitä, ni en mä sitten hirveen mukava oo niille.
047. Mut en haasta riitaa, mun mielest väkivalta ei ratkase ku viimesimpänä vaihtoehtona.
048. En pystyis elään ilman musiikkii.
049. Elvi on tosi tärkee mulle<3
050. Mulla ei ole muuta sanottavaa, kuin, että kiitos jos jaksoit lukea :)

Now Playing:
Tinie Tempah ft. Eric Turner: Written in the Stars

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)