31.12.2010

Welcome New Year, 2011 !

Heeeeijppsu

Uusi vuosi on jo lähellä, ja ite oon ainaki valmis jo vaihtaan vuotta! Ens vuosi on kaiki puolin merkittävä ja täynnä uusii asioit. Jotenki vaan tuntuu, et tää vuosi 2011 on erilainen. Saa nähä sitte, mitä se tuo tullessaa ;D!
Täs kummiski vähä uv-tunnelmia edellisiltä vuosilta:

 2010

2010

2010

2010

2010

 2010

 2010

2009

2009

2009

2009

2009

Olin tosiaan tossa torstaina alennusmyynneillä, mutta ei sieltä paljoo kätee jääny... Paitsi ohut rahapussi ;D Noo khyll sielt farkutki löyty.
Farkut, JC, 59,90€, 29,95€

 Ja sit mun on pakko kertoo mun toisesta löydöstä! Olin eilen jo iha epätoivon partaalla, ku en löytäny enää yhtää hyviä biisejä. Ni sit, ku olin jo lopettamas etsinnän, mun silmät huomioi yhen bändin. Ja sit mietin, et ääääöää se o joku bändi vaa.. Koska en kuuntele muita bändejä ku N.E.R.D. Mut sit kuuntelin yhen biisin tältä bändiltä. JA SE OLI IHANA<3

Git Fresh
(handsome boys;))
Ei todellakaan mikään "another boyband". Nää tekee nii hyvää musaa, et oikeesti kannattaa kuunnella!
Ja tosiaan ehkä yks mainitsemisen arvonen asia... Niilt voi löytyy jotai biisejä myös nimel Deep Side. Koska ne muutti ton nimen, ku ne vaihto levy-yhtiöö, mutta nyt ne on Git Fresh. :)

Eipä tässä muuta. Enään 4 päivää mun synttäreihi, mutta tuli vähän takaiskua... Eipä se haittaa, joudun vaan tällee miettii kaikki ihan uusiks...
HAPPY NEW YEAR EVERYBODY!

Now Playing:
Git Fresh: Booty Music
        So Fly
                 Man Down
Iyaz: So Big

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)