3.1.2011

SALESALESALE !

Hjelöööy!

Tänään olin _taas_ alennusmyynneis ja nyt löytyki vähä enemmä kaikkee ;)
Jajaja oon very happy nyt, koska tää on mun vika päivä 14-vuotiaana ja huomenna on mukava päivä tiedos. Sit on taas kiva olla vanha ;D Oikeesti tunnen oloni tosi vanhaks, vaik oon vast näi nuori, mut nii vuosiaha mä täs täytän :)
Muttajoo asiaaaaan, tämmösiä löyty:
 Paita, Vero Moda, 16.95€, 9,95€

 Mekko, H&M, 24,95€, 7€

Huppari, Stadium, 34,90€

Muuten jos joku tietää, että miten tosta youtube-videosta saa ton videon pois? Että sois vaan toi musiikki :D
Juu, olen tekniikan ihmelapsi ;D

Now Playing:
  Drake: Celebration
Smokey ft. Flo Rida: What Them Girls Like

4 kommenttia:

  1. heii, vähä hieno banneri ja muutenki hieno blogi :) lukijaks siis (;

    llauran.blogspot.com < käyppäs tuolla !

    VastaaPoista
  2. Kiitos:) Sullaki kiva blogi, ku kattelin:)

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)