4.2.2011

Jos mietin sua, mun koko maailma avautuu ja ongelmat haihtuu.

E-e-Echo.
You did it to yourself
Now your all by your self
Acting like you hate me
I left because you made me
You played me to the left
Now there's nobody left
To hear your complaining
i'm gone and all you're hearin' is your own.

Gorilla Zoe: Echo

Tänään oli sellane perusperjantai, paitsi et koht ku Jesse tulee ni lähetää tonne noooin :)
Jajaja ei tässä paljoo mitää asiaa, mut aattelin et laitan taas tähän pari sellast niiku kesän tavotetta, ja suunnitelmii :)
Eka siis kuva ja sitten selitys.

 1. Varmaan tiedätte mikä tää eka on, ei tarvii erityisemmin selitellä ;)

2. Haluun matkustaa jonnekki suurkaupunkii ja aaaaa se ois vaa dream come true<3 Mut taitaa jäädä tänä kesänäkin matkustus vaan tonne Helsinkii, viel kun matkaseuraa sais :)

3. AAAH pystyn jo tuntee kuuman rantahiekan mun jalkapohjis, mul on vaan kauhee ikävä viime kesääää<3

4. Ja ääää pyöräily with my lovely Jopo<3 Mielummin meen pyöräl ku bussilla kesäsin, koska sit ku pyöräilee ni se kesäne tuuli tulee kasvoihi ja aaaah<3

Huomatkaa mun EX-pepsodentti ;D

PLUS viimesenä: viime kesänä mua jäi harmittaa, koska en nähny paljookaa kavereit. Ja en tiiä miks, mut siin vaa kävi sillai. Ja nyt oon päättäny, et jos se oon vaikka sitte aina minä joka kyselee, et koska voidaa chillaa yhes. Ni okei, kunha nään enemmi frendei :)
Koska muute o hassu palaa kouluu, ku kaikki on oikeestaa iha tuntemattomii...

: Jjassu ! <3

Now Playing:
Omarion: Ice Box
Lloyd: Wife You Up
Git Fresh: Lets Make Love

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)