18.2.2011

Sun täytyy kysyy, sun täytyy kokeilla, et muuten ikinä elämässäs edisty.

trying not to think about you only got me missing you more
and loneliness ain't no cure
though it was over about now
but no, not yet
pulled the covers up to my head
now im feeling dizzy, and my mouth is dry
with just the thought of you on my mind
its kinda crazy, what a mess im in
i cant believe this is happenin

Omarion-Case Of You

Hjelöööy!
Nyt taas on se aika kun kertailen viikon tapahtumat, joita ei taaskaan ollut paljoo. Eikä oo kuviakaa ku tästä päivästä vaan. Muttamutta, oon edistyny mun protu-asias. No en oikeestaa :D Mut selvät leirivaihtoehdot oon kyl löytäny. Huomenna ois sitte viä aamureenit jejee, ei oikee mun juttu... Ja sit sunnuntaina 2 pelii Tesomal.
Eniten ootan ehk hiihtolomaa, koska sillo Chillhouse ! Jajaja ääää jotenki on nyt sellane iha üüberhyvä fiilis, mikää ei voi pilaa tätä, kaikki on menny nii hyvi jajaja nii...! ;)







Ehhe... Sit innostuin tekee kynsiä, ja juu mulla ei oo mitää art-juttui, et iha pelkäl tavallisel kynsilakal mentii, jote tuli vähä hassut :D


Gosh 547 Blue Monday & Lumene Natural Code 11

 Moooi, en osaa, ei saa nauraa. Ja hei, tein nää nopeesti ja ilma sellasii art-jutskii ;)




Oohlalaa, perc vähä hellänä täst päiväst, tosiaa Slap An Ass-Day... Huomas kyl koulussa :D

: Jjassu !

2 kommenttia:

  1. Kiva tää slap an ass day.... Meijjän koulun pojat oli VÄHÄSEN pimpelipåm ::D

    VastaaPoista
  2. Joo meillä kans, vaik ne muisti sen vast päivä lopus :D

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)