12.4.2011

Wrappz !

Moi
Tänää tuli noi mun kuoret, jotka tilasin Englannist, Wrappz.comist. Helmet on ja nyt on iPod touch kuosis. Ei muuta, vitutus mulla, joten tässä nää.

Hi
Today the iPod touch skins came, which I ordered from England, Wrappz.com. Yeaah they're cool and now is iPod touch nice. Nothing else, I'm down and annoyed, so here are these.









Joo oon tyytyväine kuoriin, on kivat ja helpot oli laittaa. Ei jääny ilmakuplii, koska yleensä ku mää laitan tommosii ni jää aina, mutta toi oli joku erikoisvalmisteinen. Huomenna ekat reenit kahtee viikkoo, meen kokeilee mite toi polvi kestää. Heippa.

 Yeah, I'm happy for those skins, they are nice and easy to put on. No airbubbles, because usually when I put something like that, always the airbubbles comes, but that was some kind of specialmade. Tomorrow I go to traning, first time in two weeks, I go to try how my knee is. Bye.


Now Playing:
Chris Mhina ft. Allyawan: So Fly

5 kommenttia:

  1. Ihanan väristä kynsilakkaa, oih :) Sun blogi vaikuttaa tosi kivalta!

    http://styleminea.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. NAM mitkä kuoret herrajjesta!(;

    VastaaPoista
  3. Niimpäää, toi on hyvä paikka toi Wrappz.com ku saa suunnitella ite ja valita kuvan noihin kuorii ;)

    VastaaPoista
  4. I like youre pics! Sorry for this, but youre english isn't so good afterall...

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)