26.6.2011

Boom badoom boom, He got that super bass.

Hei taas :)

Jotkut on sanonu mun enkusta jotain, niin tiedoksi, että ihan tarkotuksella se käännös ei oo iha samalaine ku tää suomalaine versio. Ja jos jollakin on jotain valittamista, niin voi sen ilmaista, mutta tahtoisin, että myös kertoisit jotain esimerkkejä tms. :)

Hey again :)

Some people have been complaining about my english, so just you know, that I write the english versions different on purpose. And if someone has something to whine about, then you can express it, but I'd like that you'd tell some examples, too. :)


Sup ! ;)


Anniina ja Eija <3


Siinä vähä koulun liikkapäivän tunnelmii :)

There's some pics of the school's sportday :)


Pakko mainostaa näitä, tosi hyviä ! Maistakaa ;)

I have to advertise these, really good ! Taste ;) 





Ja tähä loppuu tulee viel tosta kevätjuhlasta :)

And here's some pics from the school ending :)


Santeri ja Anniina <3

Hely <3




Ei tässä varmaan muuta, ens viikolla meen varmaan reeneihi. Vähä hermostuttaa, koska on ollu aika pitkä tauko. :/ Mutta pakko vaan palata kentälle ! Ja ens viikolla jos toi sää vähä paranism, ois hyvä ;)

 I guess that's it for today, next week I probably go to training. I'm a little bit nervous, because I've got quite long break. :/ But I just have to get back to the court ! And next week, if the weather would be better, then good ;)


Now Playing:
Nicki Minaj: Super Bass
New Boyz ft. Chris Brown: Better With The Lights Off

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)