10.8.2011

I think U should come and take a ride, See the world through my eyes.


Olin tosiaan veljel yötä eilen ja ei si oikee muuta... Koulu alko ja paluu arkee. En ny tiä, oliko paras koulunalku. Ku tulin kouluu, ni olin iha sillee itsevarma ja ilone, hymyilin vaan kaikille. Sit näki vähä kaikkii luokkalaisii ja kaikkii muitaki kavereit. Olin viel positiivine sillo. Mut sit ku alko tunti ja kaikki kakat ni voi huhhu... Siin vaihees olin jo sillee, et jooojooooooo en jaksaaaa asdsasdasdsdd :D

Yeah, I was sleepover at my brother yesterday and nothing else, I guess... School started and all. Well, I don't know, if I had the best school start. When I came to school, I was confident and happy, I just smiled at everyone. Then I saw some of classmates and other friends. I was still positive then. But then when the lesson started and all the crap, oh man... I was like, yeaaaayeaaaa I'm too tired, I don't want to asdsdadasdsd :D

Moi, tulin koulusta... ;D
Hi, I came from school... :D


Ainii joo tosiaan... Alan kirjottelee noita postauksia, mitä äänestitte tossa oikeessa laidassa. Heti ku saan kunnolla aikaa kirjottaa, eli varmaankin viikonloppuna. Ja kiitokset kaikille, jotka äänesti ! Nyt on helpompi tietää, että mitä haluutte lukee mun blogista. Ja muutenki saa laittaa toivepostauksia tuleen, toteuttelen niitä sitte. :)

And oh yeah... I'll start to write those postings, which you voted there in the right side. And soon as I have the time to write well, so it means in the weekend. And thanks to all, who voted ! Now it's easier me to know, what you want to read. And go ahead and post me wishes and I will write those then. :)


Now Playing:
Kid Ink: I Just Want It All
Mac Miller: Get Up

4 kommenttia:

  1. en kestääääää noi letit sopii sulle niiin hyvin!! ja nyt tekee mieli m&m:ssejä...

    VastaaPoista
  2. Voi kiitoooos ! :) Mulla ei, söin liikaa niit :(

    VastaaPoista
  3. hely oon niiiiin samaa mieltä! noi letit on niinku keksitty just sun päähän:))

    VastaaPoista
  4. Voi älkäähän nyt, mähän ihan punastun :D

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)