9.4.2012

Cause I feel alive, but I know that I ain't.

Yonas: Fall Back


Viimene lomapäivä loppumaisillaan ja pakko myöntää, että thank god! En oikee tykkää näistä turhista lomapäivistä, ku mikää ei oo auki ja sit ei oo oikee mitää tekemistä... Muutenki tosi tylsä vaihe menossa nyt, pelkkää odottamista. :D Odottelen yhteishaun tuloksia, Weekendiä ja lisää artistijulkasuja vaik mulla onki jo liput. Ja Titanic. Luulen kyl, että meen kattoon sen perjantaina, mutta joku päivä vielä! Musta tuntuu vähä niiku orvolta kissanpennulta, ku en tiiä oikee, että mitä tekis. Nyt vois olla tarpeen sellane tyttöjen ilta! Joo, hyvä idea, pitää toteuttaa! ;)

My last free day is ending and I have to admit, Thank God! I don't really like these pointless day offs, 'cause shops and all are closed and then there's just nothing to do... Really booring phase going anyways, all I have to do is waiting. :D I'm waiting for the results from High Schools, Weekend Festival and the new artist releases to come. Even though I have the tickets already. And Titanic. I think I'll get to see it on friday, but someday I will! I'm feeling like a orphan kitten, don't know what to do. Now I could really use some kind of girl's night! Yeah, great idea, have to do that! ;)



:Jjassu!

1 kommentti:

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)