14.4.2012

Looking at the sky, thinkin' it could all be mine.


Mac Miller: Thoughts From A Balcony


Perus lauantaichillauksella mennää tänäänki, mutta oon tosi ilonen! Ja tää on oikeesti aika pieni juttu, mutta silti... Oon ettiny tota The Holiday-leffaa tosi kauan joka paikasta, koska se on sellane hyvän tuulinen leffa. Ja nyt mä löysin sen ja laitoin heti tilauksee! Tää on aika mitätön juttu, mutta se tunne ku löytää sen, mitä on ettiny miljoona vuotta! Se tunne on vaan nii hyvä. :) Sit laitoin tilauksee Nälkäpelin sillä alkuperäsellä enkun kielellä. Toivotaa, että mulla riittää kärsivällisyys lukee se englanniks...
Olin kattomas Titanicin eile Miljan kanssa ja se oli älyttömän hyvä! En siis oo ikinä nähny enne Titanicii paitsi just eile. Kyllä siinä pari kyyneltäki vierähti. Mun mielestä se 3D oli ehkä vähä turha siinä, tai sit sitä ei ollu vaa hyödynnetty. Muutenki suurimmassa osassa 3D-leffoista, se 3D on iha turha. John Carterissaki sillä ei ollu mitää virkaa. Varmaa paras 3D-leffa on just ollu Avatar! Ja sit Autot 2...;D

Basic saturday chilling today again, but I'm so very happy! And this is really a small thing, but still... I've been looking the movie Holiday for a really long time from everywhere, 'cause it's so friggin goood! And I know this is very little thing, but the feeling, when I found the thing I've been searching for million years! The feeling is just so awesome. :) Then I ordered The Hunger Games in english. Let's hope, my patience doesn't end while reading it in english...
I saw Titanic yesterday with Milja and it was so fantastic! So I've never seen Titanic before except just yesterday. Yeah, I dropped a couple of tears, too. But in my opinion, the 3D was perhaps a bit unnecessary, or they didn't use it properly. And a big part of 3D-movies, the 3D-effect is so useless. In John Carter it wasn't needed. Probably the best 3D-movie has been Avatar! And Cars 2... ;D


Meiän synttärisankari. :)

Our birthdaygirl. :)


 
Weekends!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)