30.6.2010

Any comments? Or no comments?

Heeijsa!

Eli viisaana ihmisenä olen tässä miettinyt, että mitä se kommentointi oikeesti on? Koska mulle ei tuu lähes koskaan kommentteja, vaikka kommentoin itse muiden tekstejä. Johtuuko se siitä, että mun teksteissä ei ole mitään kommentoitavaa vai onko liikaakin puutteita? Se vaan on aika ihmeellistä, että vaikka itse kommentoisi, en nyt tarkota mitään ylinmaallistakehumista. Vaan kyllä mää ainakin kommentoin mielipiteeni ja sen voi mulle suoraan sanoa, jos ei halua kuulla mun mielipidettä. Itse olisin halukas kuunteleen toisten mielipiteitä mun blogista, teksteistä ym. En kuuntele haukkumista, vaan kritiikkiä, joka on esitetty fiksusti.

Liikaa vaadittu?

P.S. Kun kerroin edellisessä postauksessa siitä uudesta Stadin matkasta.
Niin, sain varmistuksen. Ja. Me ollaan lähössä ! :)
Oon taas innoissaa, koska mä rakastan shoppailua ja kaupungilla oloa !
Ja vielä lupaus tähän loppuun...

Lupaan tehdä postauksen heti seuraavana päivänä siitä matkasta ja mahdollisista ostoksista. Koska toi edellinen ehkä hitusen viipyi ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)