18.9.2011

The sun goes down, The stars come out.

Heij po dej !
Tänää ollu aika chilli päivä, olin vähä ostoksil aamul. Sit loppupäivä onki menny vaan huomisen jännittämisee... Oon iha paniikis, ku enhä mä osaa mitää siä tehä ! Niille siis vielä, jotka ei tiedä, eli huomenna alkaa kahen viiko tetti ! Ja oon Coffee Houses. Äiti vaan sanoo, et kyl ne tietää, että sä et osaa mitää ja ne auttaa kyl. MUT SILTI, pelottaa... Tai no enemmänki jännittää. Sit ku yritän viel tehä nii hyvän vaikutukse, että saisin sielt jatkotöitä. HALUUN SEN JÄRKKÄRIN ! :D

Today have been just chilling, I were shopping in the morning. Rest of the day I've just been nervous about tomorrow... I'm in a panic, I don't know anything and I don't know what I'm supposed to do in there ! And to those, who don't know yet, my tet, which lasts 2 weeks, starts tomorrow ! And I'm in Coffee House. Mom just says, that yeah they know, you can't do anything and they will help you out. BUT STILL, scared... Actually more excited. And I'm trying to do a good impression, so I could have a job. I WANT THAT SYSTEMS CAMERA ! :D





The Wanted: Glad You Came

Huivi/Scarf, Vila, 16,95€


:Jjassu !

2 kommenttia:

  1. uuuuuh toi kirjan kannes olevan miehen peba ;)<3

    VastaaPoista
  2. heii mites sait ton tollee ton musiikin ? miksi minä en osaa :D??

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)