4.9.2011

Toivepostaus: My bag !

Eli oon ny vähä myöhässä noide toivepostauste kanssa... Mut se johtuu iha siitä, että ajattelin toteuttaa noi kaks, jotka on saanu enite ääniä. Sit aattelin, että teen ton huonepostauksen sit ku toi remontti on ohi, ni tääl on kaikki kunnos ja jees. Mut tajusin vast nyt, et voisin tehä ton laukku-postauksen eka. :D Mieli vast palailee lomalt, armoo !

So this wish-post comes kinda late... But that's just because I thought to do those two, which had the most votes. Then I thought, that I'll do that room-post as soon as the renovation is finished, so everything in here is alright. But I realized now, that I could do that bag-post first. :D My mind is just coming back from the vacation, mercy !



Tässä siis mun paras kaveri <3 Kestäny jo kasiluokan rankat ajat ja edessä vielä ainakin ysiluokan talvipakkaset. Mun pitää kyl nyt yks huono puoli sanoo mun Gerry Weberistä... Toi on aika tollasta niiku löysää materiaalii, tai siis, että se ei oikee pysy aina koossa. :D Mutta muuta valittamista ei ole ! Hyvin on kestäny. :)

So here's my best friend <3 It has lasted 8.grade's tough times and ahead is at least 9.grade's freezing winter. I have to say one bad thing about my Gerry Weber... The material is not kinda tight, I mean, it doesn't always be like all together, you know. :D But I've got nothing else to complain about ! It has lasted just fine. :)



Tässä sitte sisältö. Eli koulukirjat tietenki ja niitä on paljon... Sitte lompakko on mulla AINA mukana, mihi ikinä meenki. Bussiaikataulu, meikkipussi(toi sinine tuol yläreunas), huulirasva... Toi huulirasva on niin hyvää ! Maistuu hyvälle, ja hoitaa. Mut vaik toi on Vaseliinii tavallaa, ni se ei oo nii rasvasta ku se keltases purkis oleva. Ja aika monelta taitaa löytyy toi laukusta. ;) Nii ja tietysti toi lukkariki on iha kätevä. Ja ilman musiikkii en yleensä mee minnekkää, joten iPod myös aina mukana.

Here's the content. So the school books ofcourse and I have alot of them... Then the wallet, I have it ALWAYS with me, where ever I go. Timetable for the bus, make-up bag(that blue on top), lip balm... That lip balm is just so good ! Tastes good, and cares. But even though it's kinda Vaseline, it's not that greasy than the yellow Vaseline. And I bet, many of you have that in your bag. ;) And oh yeah, that school's timetable is useful, too. And usually I don't go anywhere without music, so iPod is always with me, too.



Tähä loppuun viel mainostan ! Eli Juha Itkonen, mun kirjaesitelmän aihe. En muista oikeen, mistä bongasin sen. Oon nyt lukenu tota Huolimattomia Unelmia ja oon aika alussa sitä kirjaa. Voin sanoo, että ite ainaki hämäännyin parin luvun jälkee, et mitäääää. Mut sit tajusin, jokanen luku kertoo tavallaan eri ihmisen tarinan. Ja ne on ihan erilaisia tarinoita. Mut siin kestää vähä aikaa, ku pääsee niiku sisää toho kirjaa. Nyt kun oon päässy, ni huhhuh, toho oikee uppoutuu ja lukee monta tuntii huomaamatta, kuinka paljoo onkaa menny. :o Tota toista kirjaa en oo viel alottanu, mutta jotenki tuntuu, että se on vähä synkempi.

And an advertise to here end ! So Juha Itkonen, my subject of the book presentation. I don't quite remember, where I found him. I've been reading that Huolimattomia Unelmia and I haven't read it far. I can say, that I got confused in the beginning after couple of chapters, like whaaaaaaaaaaaat. But then I got it, every chapter is different person's story. And they are just so different stories. But it takes a while to get kinda in to the book. And now when I'm in, deamn, I just get absorbed in and read many hours, without noticing how much time has gone. :o I haven't begun that other book, but it feels like, it's kinda darker.




And everything that I've done before,
I swear we used to be so pure,
But we can't be love no more,
'Cause I don't wanna fight this war.


Now Playing:
Lupe Fiasco ft. Sarah Green: Letting Go
Lupe Fiasco ft. Eric Turner & Sway: Break The Chain


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)