19.5.2012

Thought I had it all clear, but damn, it never is.

Dr. Hollywood ft. B Real: Take Off


 Heyooo!
Nyt on sellane bounce-fiilis, vaikka Suomi häviski Venäjälle... Oon kuitenki tosi ilone, että Suomi pelaa mitaleista! Mtv3 on julma, ku ei laita Mertarantaa ees mitaliotteluu selostaa... Paitsi Canal+:lla. Tsekki siis vastassa huomenna ja kannustan kyllä iha täysillä täällä! Hyvä leijonat! :)
Ja kuten jotkut nopeimmat on ehkä huomannu tosta sivusta, tein Twitterin! En osaa iha vielä kunnolla käyttää sitä, mutta selkenee kyllä koko ajan. Liittykää seuraajiks! :)
Ylihuomenna on lähtö Tallinnaan ja jännittää vähäse, ku tää on mun eka ulkomaanmatka... :D Matkaohjelma näyttää kyl ihan hyvältä. Ollaan siis kolme päivää siel. Luvassa luostaria, kartanokoulua jne... Toi Keila Joa on ehkä ainoo, jossa haluun oikeesti käydä! Jos oikein ymmärsin tosta ohjelmasta, ni vapaa-aikaa ei oo oikeestaan yhtään... Oon just keränny rahaa, että sais shoppailla kunnolla ja kaikkee! Mut eeei, onhan tää opintoretki... :D Ei vaa, iha hauskaa tästä tulee! Varsinki meidän luokan kanssa... ;D Mut nyt alkaaki toi Mestareiden Liigan finaali, Chelsea voittoon!

Now I have some kind of bounce-feeling, even though Finland lost to Russia... I'm very happy though that Finland is playing for medals! Mtv3 is cruel 'cause Mertaranta won't be a commentator in the medal games... Except in Canal+. Czech Rep. is coming against tomorrow and I will definently cheer the Lions to victory! Go Lions! :)
And the fastest people might have noticed from the sidebar, that I joined Twitter today! I don't know how to use it, not quite yet. But it's getting clearer all the time. Follow me! :)
A day after tomorrow we'll go to Tallinn and I'm a bit excited 'cause this is my first trip to abroad... :D The Trip program is looking pretty good. We spend three days there. Coming up abbeys, mansionschools etc... Keila Joa is probably the only one, where I really want to visit! If I understood right about that program, we have actually no freetime... I've been saving money, so I could shop really much and all! But noooo, this is a fieldtrip... :D Just kidding, it'll be fun! Espesially with our class... ;D But now the Champion's League's Final is starting, Chelsea to victory!


  Tylsät web-kuvat, osa 2234939844... :D Lauantait!

Booring web-pics, part 2234939844... :D Saturdays!


:Jjassu! 

2 kommenttia:

  1. Luvassa luostaria, kartanokoulua jne... <mmitäääXD.. mistä ton ohjelman näkee!:D

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)