5.5.2012

You've built your walls so high that no one could claimed it.

Labrinth ft. Emeli Sandé

Aivan älyttömän kaunis kipale Labrinthilta, mulla ehkä jotain samaistumista myöskin...
Oon huomannu, että mulla ei oo just tällä hetkellä oikee mitään "oikeeta" kirjotettavaa tänne. :D Mutta syypäänä taas koulu... Onneks on enää kolmet kokeet, koska on tää motivaatio vähä laskusuhdanteessa. :D Onneks toi Viron matka katkasee mukavasti tossa välissä tätä arkee!
Kirjotin nyt kuitenkin ton meidän luokan vuosikirjatekstin. Tosin en tiiä, valitaanko sitä siihen. Ton parempaa tekstiä multa ei kuitenkaa nyt lähe. :D Nyt jatkan tätä yhteiskuntaopin lakitutkielmaa...!

So terribly beautiful song from Labrinth, I might have some inteficiation to that song, too...
I've noticed that I don't have anything "real" to write here right now. :D But school is again the one to blame... Luckily, I've got only three exams, 'cause my motivation has been kinda low. :D I'm glad that the trip to Estonia kinda cuts the weekday!
I wrote just now our class' yearbooktext, too. Though, I don't know if it'll be picked to the yearbook. But I can't write any better text right now. :D Now I'll continue my social studies' lawstudy...!



Lauantait!

Saturdays!


:Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)