18.4.2013

Nobody like the records that we play.

Dimitri Vegas And Like Mike ft. Yves V: Loops & Things


Helouhelou!
Tällanen pikapostaus, koska tuli vaan semmonen fiilis, että haluun postata jotain. Vaikka ei oo kyllä oikeestaa aikaa, koska mulla on yks kolumni, joka pitää kirjottaa ja deadline on huomenna. En tiä, miten tää on päässy käymään, koska yleensä teen kaikki aina ajoissa ja monta päivää ennen dedistä. It must be something in the air...
Kokeidenpalautukset. Ennen yks mun lempparipäivistä, mutta ei enää. Kaikki tärkeimmät aineet eli kielet meni ei nyt ihan penkin alle, mutta aika lailla. En vaan voi käsittää, miks tuli tollasia numeroita, vaikka eihän nekää huonoja oo. Mulle ne sitä silti on, koska sain niistä niin paljo mun omaa tasoo huonompia. Matikka pääs silti yllättää ja olin koko päivän iha ilonen vaan siitä matikasta, joka ei todellakaa oo mun aine... :D
Heti ku tulee sateiset päivät, ni iskee sellane vanha kunnon kevätmasis... Aurinkoo tässä nyt kaivattais, koska oikeesti syötii tänää kesän ekat jäätelöt. Sisällä. Ja tuolla sataa vettä. Mikä meni pieleen? Ja ku jokkut kyseli noista edellisen postauksen vaatteista, ni unohin laittaa siihe ite postaukseen, että mistä mikin on. MUTTA ne löytyy tuolta kommenteista sen postauksen lopusta.
Nyt alan tekeen tätä kolumnia, vaikka mulla ei oo vielä aihettakaan, mutta se on sen ajan murhe! (eli periaatteessa mun pitäis murehtia sitä nyt? Oivoi... :D)

This is such a quick post because I just got the feeling like I want to post something. Even though I haven't got time really. Thats because I have to write this column and the deadline is tomorrow. I have no idea, how this has happened because usually I do everything on time and many days before the deadline. It must be something in the air...
We got our exams back. Used to be one of my favourite days, but not anymore. All the important subjects, I mean all the languages, went pretty bad. I just can't understand, why I got these kind of numbers, even though they aren't extremely bad. But to me they are because I got so much worse numbers than I usually get. Maths surprised me so much and I was so happy all day long just because the result of math's test. And because math is definitely not my subject... :D
As soon as the rainy days come, I became very sad and I get this spring depression... We are missing the sun because we ate summer's first icecreams today. Indoors. And it's raining outside. What went wrong? Oh yeah, some of you have been asking me, where all the clothes from the earlier post have been found. I forgot to put that information to that post, but the stores can be found at the end of the post in the comment box.
Now I'm gonna start doing that column, even though I haven't even the subject figured, but I can worry about it later! (so what means I should worry about it now? Oh my... :D)

Toodles, Jasmin
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)