19.4.2013

We'll never leave, look at us now, So in love with the way we are.

Deadmau5 ft.Chris James: The Veldt


Porter Robinson ft. Jano: The Seconds


No kylläpäs mua nyt postailuttaa... Nauttikaa siitä vielä, kun voitte! Haha, just kidding, mates. Tää koko viikko on ollu aivan suoraan sanottuna iha pyllystä. Tää päivä on varmaan ainoo, joka on ollu hauska päivä, vaikka tää mun perjantai-ilta ei oo ollu mikää huikee. Siivoilua ja koulujuttuja... NIIN ja tutkiskelin tässä kaikkia kaappeja ja löysin aika paljo kamaa kirppikselle myytäväks, ku otettii pöytä porukalla Bonuskirppikseltä! Siitä vielä laitan tarkempaa infoo tossa toukokuun alussa. En kyllä ajatellu, että löytyis näinkin paljon potentiaalista myyntitavaraa, mutta niin vaan toi kassi täytty nopeesti.
Tänään oli testissä uus Paul Mitchell ja Bonacuren hoitoaine, jotka ainaki vaikutti aika hyviltä. Tuloksenhan näkee vasta muutaman päivän päästä ja sit ku oon käyttäny niit jonku aikaa. Tähän mennessä kuitenki on tehny vaikutuksen!

Oh my, I just feel like posting allday everyday... Enjoy it while you still can! Haha, lol just kidding, mates. This whole week has been total shit, to be honest. Today must've been the only day, which has been nice, even though my friday-evening hasn't been so great. Cleaning up and doing school stuff... OH YEAH, I was going through my closets and I found quite a lot things to sell in the second-hand shop because we booked a table from Bonus (a second-hand shop in Tampere)! I'll post more about it in the beginning of May. I didn't thought, I'd find so much stuff to sell, but yup now my bag is pretty full.
Today I tested my new Paul Mitchell and Bonacure's conditioner, which seemed pretty good. I'll see the result in a few days and when I've used these a while. But now I'm pretty convinced!

 Tossa ylemmässä kuvassa mun uus heräteostos JC:stä, 11e. Taitaa olla muute mun ensimmäinen musta paita... En vaan käsitä näitä mun hiuksia, miks ne on tollasilla rennoilla kiharoilla ku tuun himaan enkä lähe enää mihinkää. Mut sillon ku pitäis lähtee johki, ni ei ne kyl sillo näytä tolta. Tää on aivan yhtä sekavaa ku mun ajatuksenkulku...
Ainiin ja tarvisin jonkun, jolla on järkkäri ja osaa käyttää sitä (ei tarvii siis olla mikää master-kuvaaja). Koska oon tekemäs uutta banneria ja tarviin siihen uusia kuvia (kyllä, itsestäni. Olenpas itsekäs. XD). Ottakaa yhteyttä!
Ja käykää tsekkaamas tää mun pari kuukautta vanha kesämuistelupostaus tästä!

On the upper picture is my new purchase from JC, only 11e. I think it's my first black shirt... I just can't understand my hair. Why are they so nicely curly, when I come home and I'm not going anywhere. But when I'm going somewhere, they don't look that good. This is as confusing as my way of thought...
Oh yeah, I need someone who has a systems camera and knows how to use it (you don't have to be some super photographer). I'm doing a new banner and I need new pictures to it (Yes, pictures of me. How selfish am I. XD). Contact me!
And go check my couple months old summerposting here


Toodles, Jasmin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)