22.4.2013

Raise your weapon, One word, And it's all over.

Deadmau5: Raise Your Weapon (Madeon remix)

Hejssan!
Toi biisi kuvaa tän hetken fiilinkejä erittäin hyvin... En oo muuta oikeestaa tässä parin päivä aika kuunnellukkaa. Mun ajatukset on aivan jossain muualla, vaikka pitäis alkaa kirjottelee tätä ruotsin esseetä. Ei mulla muuta vaikeuksia oo ku saada ajatukset takas tähän universumiin. Anyways, huomenna käyn kampaajalla leikkaan kesätukan! Saa nähä, miten jaksan nousta aamulla ku se on 7.30, oh my god... No, ainaki kerranki on hiukset hyvin koulussa. ;)
Yritettii myös Sirin kans ottaa tänää hienoi asukuvia, mut ei oikee onnistunu. Tällasia niistä aina tulee, siks mulla ei täällä kauheesti mitää asukuvia oo. MUTTA uus paita näkyy kuvissa, koska sorruin vaateostoksille... Ei sillä kyllä kauheesti hintaa ollu, mutta silti hyi minua!

That song is describes my feelings right now so perfectly... I have pretty much listened to that song during these couple days. My thoughts are like million miles away, even though I'd need to do this swedish essay. I have no other difficulties, but to just get my thoughts back to this universum. Anyways, tomorrow I'll go to the hairdresser to get a summer hair! Well see, how I'll get up in the morning because it's 7.30am, oh my god... Well, this might be the first time I have a good hair day at school. ;)
We also tried to take outfit pictures with my friend Siri, but it didn't quite work. This is how they always look, that's why I haven't got outfit pics here. BUT you can see my new shirt because I fell into shopping clothes... It wasn't expensive though, but bad me!


Sori "hyvästä" laadusta...

Sorry about the "good" quality...


PLUS käykää tsekkaa WillPOWER!! :)

PLUS go and check out WillPOWER!! :)

Toodles, Jasmin 

4 kommenttia:

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)