3.7.2012

Do it like we need it, Do it like everything is allright.

IHANAAAAA!
Kesä on vihdoinki täällä ja ku kattelin sääennusteita, melkee koko viikoks luvattu aurinkoista ja lämmintä! Kyllä, vihdoinkin! Tää päivä meniki äitin kanssa, ku tehtiin meiän perinteinen kesäreissu. Pyöräiltiin täältä meiltä ekaks Pispalaan grillille kebabille ja sen jälkee mentiin siellä Tahmelan ja Pispalan rajoilla. Viimesenä käytiinki sit Pyynikin näkötornilla kahvilla. :)
Lopussa on viel kuva mun uudesta vauvasta, jonka jotkut on ehkä Facebookista jo tajunnukin!

LOVELYYYYY!
Summer is finally here and as I looked the weather predictions, almost the whole weeks should be sunny and warm! Yes, finally! This day went with my mom, 'cause we did our traditional summer trip. First we biked from our house to Pispala. There we went to a grill and ate some kebab. After that we biked in Tahmela and Pispala's lines. Our last stop was in Pyynikki's tower (a famous sightseeing in Tampere). We ate it's famous donuts and I drank a cup of cafe mocha. :)
In the end of this post is a photo of my new baby, which some people might have already figured out!


 Scotty James: Do It




Erittäin soijjasten ylämäkien jälkee...

After very sweaty hills...

 Tossa myös noi mun kauan etsimät keltaset, matalat converset. En odotellukkaa niitä muuta ku kaks viikkoo, mut tänää oli iha kiva herätä siihe ku ovikello soi ja siä odotti postimies paketin kanssa. ;)

There are those yellow, low converses, I've been looking for a long time. I waited them for two weeks... But today it was nice to woke up to the door ringing and there stood a postman with a package. ;)

Ja lopuks tää mun kauan odotettu uus vauva, Samsung Galaxy S 3. Aika iso muutos mun entiseen puhelimeen, joka on Nokian ensimmäisiä kosketuspuhelimia... :D Muttamutta, oon tykänny tosta kovasti ja ei mua ainakaa haittaa toi iso koko. Iha hyvi se menee tuol taskussa niin ku aina ennenki, vaikka en kyl yleensä säilytä taskussa puhelinta. iPhone oli mun toinen vaihtoehto, mutta totesin, että en tykkää käyttää sitä. Muutenkin, turha ottaa 4S ku se 5 tulee syksyllä... Joten päädyin sitte Samsungin uusimpaan. :) Oon tositosi tyytyväinen tähän, koska oon sellane, joka käyttää kaikkia mahdollisia mediavälineitä. Twitter, Facebook, Youtube... Erittäin hyvä puhelin semmoiselle ihmisille!

And here's my long waited new baby, Samsung Galaxy S 3. Pretty big change to my old phone, which was one of the first touch screens... :D Butbut, I've liked this S3 very much and I don't mind that it's big. It goes just fine in my pocket, even though I don't usually keep my phone in my pocket. iPhone was my other choice, but I realized that I don't like to use it so much. And also, it's no use to take the 4S now while the new 5 comes in the fall... So I chose the Samsung's newest. :) I'm veryvery pleased to it, because I'm that kind of person, who uses all media tools and all. Twitter, Facebook, Youtube... Very great phone to that kind of person!


xoxo Jjassu! 

2 kommenttia:

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)