11.7.2012

I just don’t know what you expect me to do.

Yonas: Looking For You

Lalalaaa looking for youuu huu huuu! Jää soimaa pahasti päähä... Mitäs mulle kuuluu tällä hetkellä? Sairastan mahdollista silmätulehdusta, on satanu vaihteeks koko päivän ja mun tän päivän suunnitelmat meni ja vihelsi mennessään... Musta tuntuu ihan hirviöltä tän silmän kanssa, toivon tosiaankin, että tää on huomenna poissa! Tuli muuten semmonen mieleen, että en varmaa ees erota ku syksy alkaa ku tää sää on iha samanlaista ku syksyllä on...
Olin eilen kattomassa isoveljen kans Prometheuksen ja hyi! Onneks olin illalla nii väsyny, etten jääny miettii niitä kaikkia alieneita ja kauheuksia, mitä siinä oli. Olin varmaa ainoo siitä riviltä, joka säikähti melkee kaikkee mitä siinä tapahtu. Eikä se ees ollu kauhee hyväkää... Mut oli kiva viettää veli-sisko-päivä pitkästä aikaa! Mulla ei oikeestaa oo muuta tänää, koska oon ollu koko päivän vaan himassa tän saakutin silmän takia, joten mun luovuus ei oikeen nyt kukoista... :D

Lalalaaa looking for youuu huu huuu! It really keeps playing in my head... So, what's up with me at the moment? I possibly have a eye infection, it has been raining again and my plans for today went to the trash... I feel like some kind of monster because of this eye and I really hope, this is gone by tomorrow! Oh and this thought just came to my mind, that I won't probably see the difference in the fall and summer. 'Cause the weather has been like in the fall, so...
We were in the movie with my bigbrother yesterday. We went to see Prometheus and yuck! Luckily I was so tired in the evening, so I didn't think the aliens and all horrible things, which where in the movie. I was probably the only one from that row, who was scared all the time. And the movie wasn't so good either... But it was nice to have a brother-sister-day for a long time! I don't have much to say today because I've been in home all day because of this friggin eye. So my creativity doesn't shine much now... :D


xoxo Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)