13.7.2012

Don't control yourself, This your life you own it, said you own it.

Oon muute huomannu yhe jutun, mikä on aina näissä mun postauksissa... Toi otsikko ei melkeen ikinä liity siihe postauksen sisältöö. :D Mut se liittyy niin ku muhun tai siis, että mulla on syy siihen, että miks otsikko on mikä se nyt on.
Oltiinpas tänään äitin kanssa reippaita ja herättiin jo seittemältä ku lähettiin asuntomessuille Vuorekseen. Mun päässä pyöri vaan yks ajatus... "Ei hitto, mua väsyttää!". Mut kyl määki siitä virkistyin ku ne talot oli niin älyttömän hienoja! Yleinen värimaailma oli aika paljo sellane mustavalkone, että ite en ainakaa kauheesti tykänny niistä mustista taloista. Nää nimet ei varmaa kauheesti sano kellekkää mitää, mutta mun top kolmoseen pääsi niistä omakotitaloista Villa Pärssinen, Mustikka ja si mun totaalinen dreamhouse. En kuitenkaa muistta sen nimee enää... Mutta se tulee tossa myöhemmi kuvissa, se oli niiku sellane et heti ku mä astuin sinne sisää niin tiesin et this is it! Rakennan viä joskus tollase iha sika hienon talon, jossa on kaikki paljut (lähes kaikissa noista taloista oli paljut!!) ja kaikki mahdolliset hienoudet! Äiti sanoki, että toi oman talon rakentaminen voi toimia mun motivaattorina. Rahaahan siinä tarvitaan paljon, että tollasen ison talon saa rakennettua. :)
Oon vaan koko päivän kuunnellu Mac Millerii, ku yhtäkkiä vaa tuli semmone fiilis. Täs pari ehdotonta lempparikipaletta!

I've noticed one thing, which comes up in all my posts... The headline isn't almost never related to the post's contain. :D But it is related to me, I mean, I have a reason why the headline is what it is.
We were brisk today with my mom 'cause we woke up at 7am. That's because we went to the Housing Fair, which is organized in Vuores. There was only one thought going through my mind... "Damn, I'm tired!". But I refreshed 'cause the houses were so fantastic! The common colourmix was black and white, me myself I didn't like so much of the black houses. Many of you might not know what these names are, but my top three from the detached houses is Villa Pärssinen, Mustikka (Blueberry) and my total dreamhouse. I don't remember it's name anymore, though... But it comes in the pictures later in this post. The house was like so awesome, as soon as I stepped in I knew this was the one! I'll build that kind of beautiful house someday, which has all hot tubs (almost all the houses had hot tubs!!) and all the possible greatness'! Mom said to me, that building house could be my motivator. Because you need money to build that kind of big house. :)
I've been just listening Mac Miller all day, because I just got that kind of feeling. Here's some of my absolute favorites!

 Mac Miller: Opposite Of Adults


Mac Miller: People


Tässä tää mun unelmakoti, just love it! Noi edelliset kuvat tais kaikki olla tuolta sisältä, jos en iha väärin muista.

Here's my dreamhouse, just love it! All those pictures are from inside the house, if I remember right.
 
 Haha, nii tosiaa toi on meiän etupiha nykyää... Remonttimiehet alkaa seittemältä joka aamu kaivaan tossa jollai koneella jotai, ei siinä paljo nukuta sillo! :D

Haha, yeah that's our front yard nowadays... Renovationguys start to dig at 7am. every morning with some machine, no sleeping then! :D
 
 Lukio...

High School...
 

xoxo Jjassu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)