13.7.2011

Ahh, those memories...

Hjelöööy!
Koska mulla ei oo oikee mitää postattavaa, niin tutkin vähä näit mun vanhoi kuvii tietsikal... Hahaha, kyl näil saa nauraa ! :D Ei mut kyl muistoi pitää olla :) Jote täs vähä sellasii kuvii, jotka on julkasemiskelposii. :D

Because I don't have nothing to post about, so I searched a bit of these old pics in my computer. Hahaha, yeah you can laugh at these ! :D Naah, you gotta have memories :) So here's some pics, that can be published. :D


11.6.2009

6.lk

 14.5.2009

31.7.2010

 7.2.2010

 26.6.2010

7.8.2010

26.11.2010


Siinäpä ne. Älkää tappako mua, ei nää nyt oo nii pahoja ! ;) Ja huomen, eiku siis tänää, päivällä siis. Tai illalla, nii teen postausta mun pyörämatkast ja muutenki kaikest.

There were they. Please, don't kill me, those pics weren't so bad ! ;) And tomorrow, I mean, today, I mean, afternoon. Or evening, I'll make a post about my bike trip and all.


Now Playing:
Casely ft. Alfa: Fly Or Fall (LOVE THIS<3)


7 kommenttia:

  1. tykkään kans sun blogist (: ja nää kuvat aika huippuja :''D ja liityin lukijaks :p

    VastaaPoista
  2. Petra: Älä nyyyy :D ei oo ees pahoi ::D
    Sini: Kiitos ! :) Sulla on kans tosi kiva blogi :)

    VastaaPoista
  3. Jassu hyhyyi, toi meidän 2010blondius kuva.D::D:D:D: Oon ällö...
    -Eyvi

    VastaaPoista
  4. Elvi: No kato kui paljo mun naama sepaa ! :D

    VastaaPoista
  5. vähä oot muuttunu! sulla on muute ihana paita tossa neljännes kuvas :)

    http://a-nnan.blogspot.com/

    VastaaPoista
  6. Hahah no oonha mä vähä :D kiitos :)

    VastaaPoista

Kommenttia asialliseen sävyyn, kiitos. :) / Proper comments are welcome, thank you. :)